Resultats de la cerca

2 resultats + "Art" AND ca" AND Sala Verdaguer" AND Rodríguez Yuste, Toni" AND itemtype:"Enregistrament de vídeo"

Imaginar l'invisible : simbolisme, iconografia bizantina i espiritualitat

2020

Notice: Undefined index: solrq in /var/www/html/omeka-2.5.1/plugins/SolrSearch/views/shared/results/index.php on line 132
Cortés, Chordi

Notice: Undefined index: solrq in /var/www/html/omeka-2.5.1/plugins/SolrSearch/views/shared/results/index.php on line 143

Notice: Undefined index: solrq in /var/www/html/omeka-2.5.1/plugins/SolrSearch/helpers/SolrSearch_Helpers_View.php on line 535

Notice: Undefined index: solrq in /var/www/html/omeka-2.5.1/plugins/SolrSearch/helpers/SolrSearch_Helpers_View.php on line 535

Notice: Undefined index: solrq in /var/www/html/omeka-2.5.1/plugins/SolrSearch/helpers/SolrSearch_Helpers_View.php on line 535

Aquesta conferència, il·lustrada amb prop d'un centenar d'imatges, versa sobre la capacitat de l'home bizantí en revelar els valors espirituals, ocults sota les aparences de la matèria i donar fe de l'existència d’un món supra terrestre

Art Història de l'art Simbolisme

L'Art com a joc de sensacions

2019

Notice: Undefined index: solrq in /var/www/html/omeka-2.5.1/plugins/SolrSearch/views/shared/results/index.php on line 132
Bayod Serafini, Carlos 1943-

Notice: Undefined index: solrq in /var/www/html/omeka-2.5.1/plugins/SolrSearch/views/shared/results/index.php on line 143

Notice: Undefined index: solrq in /var/www/html/omeka-2.5.1/plugins/SolrSearch/helpers/SolrSearch_Helpers_View.php on line 535

Notice: Undefined index: solrq in /var/www/html/omeka-2.5.1/plugins/SolrSearch/helpers/SolrSearch_Helpers_View.php on line 535

Notice: Undefined index: solrq in /var/www/html/omeka-2.5.1/plugins/SolrSearch/helpers/SolrSearch_Helpers_View.php on line 535

Notice: Undefined index: solrq in /var/www/html/omeka-2.5.1/plugins/SolrSearch/helpers/SolrSearch_Helpers_View.php on line 535

Carles Bayod ve a parlar-nos de les sensacions i de la importància d'educar-nos a partir de donar la mateixa importància al pensar que al sentir, tant al món adult com a l'escola. És a dir, a ensenyar a treballar amb la totalitat del cervell. Habitualment, s'ha considerat que l'altra cara del pensament són, bàsicament, els sentiments, la mística o l'art, els quals generen sensacions que habitualment considerem residuals.

Art Creativitat Educació Ensenyament